Főoldal Életmód Táplálkozás Szépségápolás Tapasztalatok Wellness tippek Kapcsolat

"Az egészség a teljes testi, lelki és szociális jólét állapota,
és nem csupán a betegség vagy fogyatékosság hiánya" WHO

Életmód

Az egészséges életmód kialakítása komplex feladat. Tudom, hogy a mindennapi rohanásban, a munka és család mellett nem könnyű odafigyelni erre, pedig kulcsfontosságú szerepe van az egészség megőrzésében és a betegségek megelőzésében.

A tudatos életmódot élő, egészséges, fizikailag és szellemileg is aktív ember az energiáit családjára, hivatására, kedvteléseire, személyisége minél teljesebb kibontakoztatására fordíthatja, - a betegséggel való küzdelem helyett.

Az általánosságban megfogalmazott tanácsok megfogadásán kívül fontos megismernünk saját magunkat kívül-belül, hogy megtalálhassuk a számunkra legmegfelelőbb életet, embereket, módszereket, hiszen minden ember más, ezért egyénenként másra, másképp van szükségünk.

Rohanó világunkban egyre kevesebb időnk és pénzünk jut az egészségünk megtartására..

DE

ÖN szerint, mi kerül többe: az egészség, vagy a betegség?

Higgye el, hogy az egészség sem kerül több időbe és pénzbe,
mint az az egészségtelen, stresszes életmód, amit sok ember folytat!

Magas a vérnyomása, koleszterinszintje?
Cukorbeteg?
Vannak izületi problémái?
Okoz Önnek egészségügyi problémát a testsúlya?
Vannak bőrproblémái?
Napközben folyamatosan csökken az energiája?

Ha 3-nál több esetben IGEN-nel válaszolt, akkor Önnek is változtatnia kellene!

A Herbalife személyre szabott programjai nagy segítséget nyújthatnak mindenkinek,
de ahhoz, hogy elérje célját, szükség van az Ön akaraterejére és kitartására is!

Tekintsük át röviden, mit tudunk tenni az egészségért, ideális testsúlyért, a jó közérzetért.


Intelligens táplálkozás - Szépségápolás

Ön mit reggelizik? Megkapja szervezete azt, amire szüksége van egy lendületes induláshoz? A nap többi részében hogyan étkezik és mit nassol? Milyen módon táplálja és regenerálja bőrét és haját? Lapozzon bele a Herbalife virtuális katalógusába, számos tanácsot és érdekességet olvashat a képre kattintva.

Magyarországon sok ember fogyaszt zsíros, fűszeres ételeket, ráadásul ezeket is rendszertelenül. Az intelligens táplálkozás nem jelenti egyetlen ételnek, élelmiszernek a tilalmát sem, csupán figyelemmel kell kísérni, hogy minden tápanyagból a megfelelő mennyiséget vesszük-e magunkhoz. Általános, de örök igazság, hogy akkor táplálkozunk helyesen, és akkor marad testsúlyunk is ideális, ha annyi energiát juttatunk a szervezetünkbe, amennyit fel is használunk. Az alapvető tápanyagok a fehérjék, a szénhidrátok, a zsírok és a víz mellett szervezetünknek a zökkenőmentes működéshez szüksége van kiegészítő tápanyagokra, azaz vitaminokra és ásványi anyagokra is. A helyes táplálkozás kedvező hatásait hatékonyan segíti elő a tápálékkiegészítők fogyasztása is.
Ismerje meg a részleteket a >>> Táplálkozás <<< oldalamon!

Mindenki szeretne tökéletesen kinézni, szépségünk és a fiatalságunk megőrzéséhez elengedhetetlen szervezetünk helyes belső táplálása, de nem felejtkezhetünk el bőrünk és hajunk külső higiéniájáról, kímélő, természetes ápolásáról sem. Önbizalmat, lendületet ad, ha az sugárzik Rólunk, hogy jól érezzük magunkat.
Ismerje meg a részleteket a >>> Szépségápolás <<< oldalamon!

Folyadékpótlás

Testük kb. 60%-a vízből áll. Ez a vízmennyiség a sejtekben és a különböző testnedvekben (vér, vizelet stb.) található. Víz nélkül egyetlen szervezet sem életképes. Az ember folyadékbevitel nélkül néhány napon belül meghal, mivel szervezetünk naponta átlag 2 liter vizet veszít az izzadás és az emésztés során. Ezt a mennyiséget ivással kell pótolnunk.

A víz sokrétű feladatot lát el a szervezetünkben: sejtjeink építőeleme, sok anyag számára oldó- és hordozóanyag, és fontos feladata van a test hőszabályozásában is.

Fontos, hogy ne csak akkor igyunk, ha szomjasak vagyunk, mivel a szomjúság már a szervezet reakciója a vízhiányra. Ha túl keveset iszunk, nem érezzünk magunkat jól, fejfájás vagy levertség alakulhat ki, és csökken a teljesítőképességünk is.

Napi legalább 1,5 - 2 liter folyadék fogyasztása szükséges, a folyadékpótlás legjobb módja, ha tiszta vizet iszunk. Ételeinkkel is veszünk fel vizet, hiszen a zöldségek és gyümölcsök is nagy részben vízből állnak. A zöldség- és gyümölcslevek vízzel hígítva látványra és ízben is változatosságot nyújtanak. A tej és a tejtermékek (pl. ivójoghurt vagy tejsavóital) a vitaminok mellett kalciumot is tartalmaznak. Kerüljük a fekete tea, a kávé, az alkohol, és a manapság olyan divatos energiaitalok, cukortartalmú üdítőitalok túlzott fogyasztását.

Mozgás

A rendszeres mozgás az egészséges életmód egyik meghatározója. Ezáltal kondicionáljuk testünket, karbantartjuk, erősítjük izmainkat és lazítjuk izületeinket. Amellett, hogy az egyik leghatékonyabb betegség megelőzés, javítja életminőségünket és közérzetünket is.

Végezzen legalább 30 percig könnyű gyakorlatokat minden nap! Már néhány apró változtatással is pozitív eredmények érhetőek el hosszútávon a közérzetünkben. Íme néhány tanács:

- Használja a lépcsőt lift helyett - ez felpezsdíti a vérkeringést, edzi a testet, és csodálkozni fog, hogy gyakran gyorsabb is, mint a lift, hiszen nem kell rá várakozni.
- Gyalogoljon vagy kerékpározzon autózás helyett. Ezzel megspórolja magának az autóvezetés során gyakran jelentkező stresszt is!
- Tartson néha pihenőt és sétáljon egy keveset - így friss levegőn is van és mozog is egy kicsit.
- Minden hajolás és nyújtózás számít! A nap folyamán végzett összes izomfeszítés és lazítás növeli a teljes napi kalóriaégetést.
- Ha muszáj autóval közlekednie, nem baj, ha csak távolabb tud leparkolni, minden gyalogosan megtett méter számít!

Pozitív életszemlélet

Az egészséges életstílus kialakításához elengedhetetlen a testi-lelki önismeret. A pozitív életszemlélet - a tévhitekkel ellentétben - nem arról szól, hogy éjjel-nappal arcunkra fagyott mosollyal különféle jó dolgokat ismételgetünk magunknak, és a problémákat a szőnyeg alá söpörjük. Pozitív hozzáállással azonban sokkal könnyebben elviseljük a mindennapok kellemetlenségeit és nem látjuk olyan sötéten a világot. A pozitív gondolkodás, a bizakodó életszemlélet alapja a megoldásra törekvő hozzáállás. Vagyis nem a sorsot, az embereket kárhoztatjuk és kesergünk, hogy miért vagyunk szerencsétlenek, hanem elfogadjuk a jelen helyzetet, kielemezzük a miérteket, majd megkeresve a kiutat, tovább lépünk - előre.

Kikapcsolódás - Pihenés - Alvás

Az örömmel, tudatosan végzett munka és egyéb tevékenyégek során is elfáradunk, így kikapcsolódásra, pihenésre van szükségünk, hogy feltöltődjünk.

A jó társaságban eltöltött idő, a kikapcsolódás, a kiegyensúlyozott emberi kapcsolatok és érzelmek, egyértelműen könnyebbé teszik a nap mint nap, bennünket érő stressz kezelését, és elősegítik az egészségünk megőrzését, a betegségek megelőzését.

Mindannyiunknak szüksége van valamennyi pihenésre, hogy szervezetünknek lehetősége legyen a regenerálódásra, így egy hosszabb stresszes időszak nem terheli meg annyira testünket, lelkünket, és betegségekhez sem vezet. A mindenki számára egyedi kikapcsolódás, hobbi, a pihenés, a relaxálás és alvás segít szervezetünknek megnyugodni és újra energiával telítődni.

"Az egészséges életmód senkinek sem jár csupán állampolgári jogon,
azért mindenkinek önmagának is rendszeresen, aktívan kell cselekednie!"

Forduljon Hozzám bizalommal, hogy személyreszabott tanácsadással segíthessek!

KAPCSOLATFELVÉTEL

 

Webdesign - Szenyán Ildikó 2005.